• Stílus egyéniségeknek !

    Táska...táska... :o) / Tasche...Tasche... :o)


    Kedves Megrendelőm hozta ezt a fehér apró leveles anyagot, amiből szerette volna, ha vmi szép táskát készítek a számára! Még egy anyag nagyon tetszett neki, ez a mályva len anyag. Így született meg számára a 2 anyag kombínációjából ez a csajos táska, ami sztem külsőleg is nagyon szép lett, és belsőleg meg praktikus: nagy és pakolós, sok zsebbel.

    Íme:

    6 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Edige írta...

    Tényleg nagyon szép lett! Biztosan örülni fog neki...

    Dia írta...

    szuper lett, tényleg! nekem is tetszene :-)

    Silerika írta...

    Nagyon szép lett, tényleg jók az anyagok is együtt! :))

    Abile írta...

    Jaj, de nagyon jó lett! Olyan kis visszafogott, de még is nagyon nőcis! :o) Én már nagyon-nagyon várom az enyémet! :o))

    judit.6 írta...

    hűűűű, ez nekem nagyon bejön. :) hihetetlenül az én ízlésvilágom. :) teli találat.

    Unknown írta...

    Nagyon csinos lett!!!
    Ügyesen kitaláltad! :)