• Stílus egyéniségeknek !

    Barna und kék... / Braun und blau...


    Ma készült el ez a szett, amely egy jótékonysági bál keretében belül fog új gazdira lelni.
    Mivel a tulajdonosát nem ismerem, ettől függetlenül remélem, hogy nagyon fog Neki tetszeni a szett és majd szívesen használja.
    :o)
    Heute habe ich dieses Set genäht. Dieses Set wird in einen Wohltätigkeitsball zu neuen Inhaber geraten. Ich hoffe, dass ihr dieses Set gefällt. :o) Ez egy asztali terítő, a mérete nem olyan nagy, 25 × 50 cm. Inkább asztal középre tudnám elképzelni..... vagy egy teázás alkalmával. :o) (A felső kép színe az eredeti szín!)
    Es ist eine Tischdecke, die Größe ist: 25 × 50 cm. Ich glaube, dass diese Tischdecke gute Idee bei "Teetime" ist. :o)

    6 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Edige írta...

    Ez a barna-türkiz összeállítás nagyon tetszik! Azok a kis madárkák...

    KicsiKató írta...

    Barna und kék?:)))) Tetszik még beszélni magyaroscht?:))

    A lényeg viszont, hogy imádnivaló a mai termésed, nagyon tetszenek!

    Aranka írta...

    Nekem mindkét dolog tetszik a madárkás szett és az angyalkás terítő. : )))

    Kalex © írta...

    Köszi Lányok a bókokat!
    Nekem is bejön a barna - kék, bár már most épp nincs divatban. :o( Dehát nem vagyok én divat követő.... :o))))

    Jasmin írta...

    Hallo du,

    schöne Sachen hast du wieder mal genäht. Lass dir mal viele Grüße da und wünsche dir ein schönes Wochenende.

    Herzlichst Jasmin

    szilcsil írta...

    szia Kalex,

    mar regota nezegetem oldaladat, nagyon szep dolgokat csinalsz. A teas teritö nagyon tetszik.
    üdvözlet Lipcseböl
    csilla