• Stílus egyéniségeknek !

    Horgolt sapka


    Elkészültem az első komoly horgolmányommal (a sál után :o) ), ezzel a lila sapkával.
    Nekem tetszik a végeredmény, bár a képen hepe-hupás lett, de élőben nagyon szép lett! :o)
    A sapira került 3 horgolt virágocska is:
    Most jöhet a színben hozzá passzoló kesztyű, meg a sál... mert ugye szettben a legszebb! :o)

    17 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Aranka írta...

    Aranyos lett a virággal. Saját részre készült?

    Kalex © írta...

    Igen, magamnak készült! :o)
    Még lesz hozzá egy sál és egy kesztyű!
    Remélem idén még elkészülök vele, hogy hordani tudjam. :o)

    Éva blogja :) írta...

    Nekem is tetszik! Egy ideje a lilát valahogy különösen is kedvelem. Várom a sálat és a kesztyűt is! :)

    Carrie írta...

    Nagyon szép lett a sapka! :-D
    Remélem, én a tél végére kész leszek az enyémmel...

    F.Gina írta...

    Szia, nézz át hozzám egy díjért !

    Aranka írta...

    Hát Én is a díj ügyében kerestelek meg ismét. : )

    Kalex © írta...

    Itt is nagyon szépen köszönöm lányok - Aranka és Gina - a virtuális díjat!
    Nagyon kedvesek vagytok !!! :o)

    Carrie: Te milyen sapit horgolsz? Vagy szettet készítesz?

    Évi: Igyekszem, hogy mutathassam szettben. :o)

    Abile írta...

    Gyönyörű lett! Nagyon ügyes vagy! A színe is szuper jó.. én is most épp lila korszakomat élem :o)

    Mák írta...

    Szép lett!!!Én is játszom a gondolattal, hogy kéne sapit horgolni, de még nem próbálkoztam vele..

    Kalex © írta...

    Kedves Mák! Csak biztatni tudlak, hogy vágj bele! Nem olyan nehéz, mint hinnéd! :o)

    Mák írta...

    :DAz az igazság csak egy bajom van vele, youtube-ról "tanultam" horgolni:D, mindig azt a részt amire éppen szükségem volt, így nem tudom ezeket az ilyen pálca olyan pálca megnevezéseket...Elképzelésem lenne arról, hogyan valósítanám meg,illetve láttam leírást is itt a blogspoton a horgoblogban, de nem tuti, hogy az lenne a végeredmény ami nekem is tetszene:D.

    Kalex © írta...

    Én meg magamtól tanultam meg, 1 hónapja horgolni, szóval Te már biztos többet tudsz mint én! :o)
    Ez a sapi a második horgolmányom!
    Szóval hajráááá!!! :o)

    Szilvi írta...

    Szia! Szoktam nézelődni nálad én is, ügyes vagy.El sem hiszem, hogy most tanultál meg horgolni. A Te sapid sokkal fantáziadúsabb mint amit én készítettem. Azóta már kész a sál is hozzá, jó lenne kesztyű is, de azt nem tudom, hogyan kell csinálni.Várom a tiédet!

    t®eb♥®etta írta...

    nagyon nagyon jó lett:DDD

    Mák írta...

    Youtube-on jó kis tutorial videók vannak...Mondjuk angolul, de igazából olyan jól mutatják, hogy nem nagyon kell érteni amit mond..számolni meg azért tudok angolul is:D..Nem tudom pontosan mikor kezdtem el, de pár hónapos a tudásom nekem is:D.

    Kalex © írta...

    Köszi Mák! Megfogom nézni Őket a youtube-on.
    Ha kellenek képes leírások horgolásról, szólj! Adok szívesen! :o)

    Mák írta...

    Az az igazság, hogy van képes leírásom egy csomó, sőt anyukám és a férjem nagymamája tud is horgolni, megpróbáltak megtanítani, de nekem úgy nem jött össze, mert valahogy annyira béna vagyok, fordítva hurkoltam mindent és egy ilyen kusza bog lett a végeredmény...ezért kerestem rá a youtube-on hátha van tutorial ami számomra (igen nagyon béna horgolni akaró számára ) is érthető, folyamatában látom az eseményt:), megállítom a videót amíg rá nem áll a kezem akár 20szor is annélkül, hogy vkit kiidegelnék a bénaságommal:), de azért köszönöm a kedvességedet!