• Stílus egyéniségeknek !

    Óvodai ajtódísz II. / Türdeko II. für dem Kindergarten


    Ma elkészült - kérésre - még egy óvodai csoport névtáblája, a Vackor csoporté!
    A régi mese alakja, Vackor a maci a jelképük.
    Gondolom sokan ismeritek régről ezt a mesét... :o) (Én bevallom nem emlékeztem rá, hiszen olyan rég volt! :o) )
    Ezt is próbáltam - az előzőhöz híven - 3 dimenzióban megvarrni. Mérete: 38 cm × 34 cm.
    Remélem felismerhető rajta Vackor!?

    9 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Aranka írta...

    Nagyon aranyos ez kis a macó. : )

    t®eb♥®etta írta...

    Édi:D

    Mák írta...

    Cuki lett!Felismerhető ( bár megmondom őszintén nem vagyok nagy Vackor rajongó, de a figura ettől függetlenül helyes!

    Anyácska írta...

    Istenem, de gyönyörű! Minden gyerek örülne egy ilyen képnek a falán, az tuti! Gratula!

    Kalex © írta...

    Köszi lányok! :o) Aranyosak vagytok!

    Anita írta...

    Igen, felismerhető, és nagyon édes lett!

    Abile írta...

    De édes lett! Én is emlékszem rá... :o))

    szilcsil írta...

    de regen hallotam a Vackor nevet. utana kell neznem, mert lassan meselnem kell rola az unokamnak .

    nagyon tetszik az alkotasod.
    csilla Lipcseböl

    Timi írta...

    Kedves Alexa, nézz be hozzám, játszani hívlak. :)
    Nekem is tettszik a maci :)