• Stílus egyéniségeknek !

    Ismét itt... / Wieder...


    Napokig nem jelentkeztem, mert ... igen! Tavaszoltunk! :o)
    Gyulán jártunk... ismét! Ez a magyar város számunkra az örök kedvenc. :o)
    Hoztam is egy kollázst:


    Mivel varrógép híjján varrni nem tudtam, ... de horgolni igen! :o) Így ez a két régi korokat idéző nyakmelegítő készült el. Mintám nem volt - meg sajnos nem is tudok minta alapján még horgolni, így rögtönöznöm kellett! :o)
    Az egyik magamnak készült a szetthez, a másik pedig egyik drága barátnőmnek, aki jóban-rosszaban mellettem van! Igazi barátnő! :o) Remélem Neki is tetszik majd ez a romantikus-csajos nyakmelegítő!?

    Íme a nyakmelegítők:


    7 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Hencsilli írta...

    Szépek a nyakmelegítők, állítólag szerdátok megint kelleni fognak :P De jó nektek,hogy Gyulán voltatok! Mi is nagyon szeretünk ott lenni. Nagyon jó a strand és az élményfürdő is! Ilyenkor körbejárjuk a rokonokat is :)

    Hencsilli írta...

    szerdától-t akartam írni :D

    Móni írta...

    De jó ez a nyakmelegítő, nagyon ügyes vagy!

    Kalex © írta...

    Köszönöm Lányok! :o)
    Gyula tényleg jó, csak ajánlani tudom! :o)

    Abile írta...

    Szuper jó lehetett a kirándulás! Igazi "elemfeltöltés" ! :o)
    A nyakmelegítő csodaszép lett... de hová lett a varrógéped? Én most készülök az enyémet szervízbe vinni egy tavaszi nagytakarításra, csak nem nagyon akarnám otthagyni, a szerelő meg nem nagyon akarná megcsinálni néhány óra alatt... Még gondolkodom... :o)

    Aranka írta...

    De jó neked kikapcsolódsz és közben ilyen cukit alkotsz.

    die Plötzies írta...

    Làtom Gyula tényleg érdemes meglátogatni!`
    èrdekes, mert én csak leirás alapján tudok horgolni másképpen nem nagyon megy!

    Melanie