• Stílus egyéniségeknek !

    Vegyesen....


    A héten volt a barátság napja, amit én úgy döntöttem, hogy az idén "megünneplek"... vagyis 3 nagyon jó és kedves barátnőmet meglepek egy kis aprósággal, ezzel is jelezve, hogy fontos a barátságuk számomra!
    Íme, ilyeneket kaptak: :o)
    Régebben horgoltam egy szép sálat egy nagyon édes 2 éves kislánynak, aki a barátnőm kislánya. :o) Most pedig a sálhoz elkészült ez a sapi is... horgolt csipke széllel. :o)
    Nekem nagyon tetszik a végeredmény! :o) Úgy hallottam Neki is tetszik... :o)))

    És-és, rég vágytam már egy Ahama féle baglyos kesztyűre, amit én ugye nem tudtam volna megkötni... És úgy gondoltam, támogatva Őt, rendeltem Tőle egyet! :o)
    Ajánlani tudom csak nektek, a munkái gyönyörűek:
    Így most már a lila szettből van egy sapkám és egy kesztyűm... a sál (nyakvédő) azt hiszem már csak a következő téli szezonra fog elkészülni. :o)


    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Carrie írta...

    Nagyon aranyos a csésze, a kislány szett is!
    A kesztyű nekem is nagyon bejött, amikor megláttam Ahama oldalán. A kötés nem menne, a horgolás viszont elvarázsolt. :-)

    Raindrop írta...

    Nekem ez a kesztyű a gyengém!
    Csak vágyakozom milyen jókat készítetek! :)
    Lehetek a barátnőd? :D

    Tündérlátta írta...

    szuper ez a kesztyű!!

    die Plötzies írta...

    Gondolom a barátnök oda voltak a meglepetéstöl és mint látom a horgolás is egyre jobban alakul!

    Melanie