• Stílus egyéniségeknek !

    Egy kis magán...


    A napokban - hetekben nem nagyon tudtam koncentrálni az általam kedvenc és igen sokszor látogatott blogokra úgy, ahogy én szerettem volna. Az ok összetett.
    Írtam már talán, hogy KicsiKalex mostanság többet betegeskedett, mint szerettük volna... Nos, hétfőn reggel megműtötték, kivették a manduláját. Ami persze nem tűnik olyan nagy dolognak, de engem vmiért mégis jobban megviselt, mint gondoltam. Erre azt hiszem nem lehet kellőképpen felkészülni! Lelkileg megviselt. :o(
    Mert úgye az ember hall a médiában sok jót és rosszat ezzel kapcsolatban, és persze hiába is nem szeretnénk, de a rossz tapasztalatok vhogy jobban beívódnak az emlékezeteinkbe... az ember agya jár, és kattog, ... ... feleslegesen. Ebbe sajnos én is beleestem.
    Persze azóta KicsiKalex jól van, és itthon vagyunk, de a műtét előtti órák és a műtét utáni órák megöregítettek!
    Azóta én is jól vagyok, mert igaz, hogy nehezen beszél, mert fáj a torka; eszik pépeset, mert korog a poci; mosolyog néha, mert alapvetően egy kis mosolygós tünemény; de... lelkileg őt is megviselte ez az egész.
    Most már alakul a dolog, lassan visszatér a jó kedv és a derű - de azért még előttünk van az-az egy hét a rizikós hét, aminek el kell telnie hogy megnyugodhatssunk.
    Nos, ha nem bánjátok, most KicsiKalex-ra koncentrálok, és ha letelt az egy hét, jövök vissza hozzátok!

    A csomagot a nyerteseknek, természetesen postázom! :o)

    Szép napot Mindenkinek!

    14 megjegyzés / KOMMENTARE :

    KicsiKató írta...

    Mielőbbi gyógyulást nektek - testben és lélekben!:)

    Cila Zzy írta...

    Mielőbbi gyógyulást kívánok én is!

    Carrie írta...

    Jobbulást kicsi Kalexnek és neked is lelkiekben.

    Mák írta...

    Jobbulást nektek!!!!

    Bea írta...

    Jobbulást és gyógyulást kívánok én is. Mi is átestünk egy mandulaműtéten - a afyit javasolták az orvosok? Mert nálunk igen. :)

    H. Mária írta...

    Jobbulást kívánok! :)

    Kalex © írta...

    Köszönjük szépen, KicsiKalex nevében is!!!
    :o)

    Dia írta...

    Én is tiszta szívből kívánok mihamarabbi gyógyulást kicsi Kalexnak, Neked pedig sok erőt. Nekünk még nem volt semmilyen műtétünk, de én is biztos kiborulnék, mert egy hülye láztól tiszta ideg tudok lenni... :-(

    bruercsi írta...

    Jobbulást kívánok a családnak, Neked lelkileg, a kicsinek fizikailag!!!!

    Jutus írta...

    Mielőbbi jobbulást kívánok!!!

    Silerika írta...

    Mielőbbi gyógyulást a kicsinek! Neked is minden jót kívánok, kitartást, erőt, minden rendben lesz! :o))

    Amanda írta...

    Mielőbbi jobbulást!
    Ne aggódj, minden rendben lesz!

    die Plötzies írta...

    Olyen dolgot senkinek nem kivánni való és föleg gyerekeknek. Persze az anyukák sokszor jobban "leiden". Kivánunk minden jot és remélem hamarosan élvezheti a kellemes nyári napokat!

    Puszi
    Melanie

    Gabika írta...

    Jobbulást a gyerkőcnek, kitartást az anyának! :)) Bízz benne, hogy minden rendben lesz!