• Stílus egyéniségeknek !

    Kipihenve és megalkotva... :o)


    Nem gondoltam, hogy ilyen hamar "lecseng" a nyár! De nem szomorkodom, hiszen az ilyen idő a legjobb, hogy bevonuljunk a kis kuckónkba, és alkossunk... Velem is hasonlóképp történt! :o)
    Ezt a megálmodott és egyedileg tervezett táskát készítettem el textilbőrből, amit hamarosan fel is avatok. Ezt a fa táskafület még nyáron szereztem be, és vártam a megfelelő pillanatot, hogy felhasználhassam... most eljött! Úgy döntöttem, hogy meglepem magamat egy újabb "őszi" szerzeményemmel... :o)

    Tááááádáááám:


    10 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Névtelen írta...

    Jó újra hallani felőled! Szépet terveztél, és ez az új dizájn nagyon bejön! Csak így tovább!
    Puszi! H.Kata

    KicsiKató írta...

    Juhuhúúú, nagyon szép, különösen tetszik, hogy a díszítés túllóg a táska határain:))

    Kata írta...

    Mesés!!!!!!!!

    Raindrop írta...

    Ezerre lájkolom! :)
    Hiányoztál nagyon!
    Ma mit postolok a blogba? Nah mit? :D

    Edige írta...

    Nagyon szép, elegáns vonalú táska lett!

    Kalex © írta...

    Sziasztok!
    Köszönöm a bókokat! :o) Ti is hiányoztatok! No de újra itt! :o)

    Nah, Raindrop, kíváncsian várom... :o))))

    Abile írta...

    Nagyon szép lett! Gyönyörű a színe, a formája... Szuper!!

    Kriszpicur írta...

    Szia!
    Bocsi,hogy ismeretlenül "rádszabadítom" magam,de kérdezni szeretnék!
    Annyira cukik a szabásmintáidból készíthető gyönyörűségek-vén fejjel varrni szeretnék,bármit,és remélem majdan mindent:)
    Tudnál nekem tanácsot adni,hogy hogy kezdjem,vagy milyen géppel,ilyesmi:)))
    Előre is köszike: Kriszti
    (picur160@gmail.com)

    A táska pedig gyönyörű,mint minden amit készítettél:)

    Ládikó írta...

    Wow, nagyon szuper lett. :-)

    Gabika írta...

    Hű, de szép lett!!!! :)) Olyan igazán Kalexos, tehát gyönyörű!

    Szép hétvégét kívánok neked!