• Stílus egyéniségeknek !

    Újabb textilbőr szerzemények


    Az én méterárus csajszim szuper anyagot szerzett be! 3 D hatású textilbőrt, fekete és barna színben... Olyan gyönyörűek, igaz? :o) Engem lenyűgöznek a különlegességükkel!

    Tádááááám:

    Hamarjában készítettem is egy szépséges arannyal-barnával kombinált virágos neszesszert, ami ajándék lesz egy kolleginának, aki oly sokat segített Nekem mostanában. Remélem tetszeni fog neki!?


    12 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Hencsilli írta...

    Hú de jó! Nem tudom, nem én vagyok az a kollegina:D:D:D Tuti örülni fog neki:)

    Unknown írta...

    Na ez a sötétbarna már nekem is igazán szívem csücske!!
    Wow! Csúcs! :D

    Silerika írta...

    Tényleg gyönyörű anyagok! Na, meg ami készült belőle...,bizony én is elfogadnám! Nagyon fognak neki örülni az biztos!!

    Kata írta...

    Gyönyörű kis neszit készítettél!!!

    Cila Zzy írta...

    aaaztaaaa! Amennyire nem szeretem ezt az új textilbőr(=műbőr) divatot, ez annyira szép! Ez tényleg szép!

    Dia írta...

    szó szerint leesett az állam! Ez valami meseszép! Hogy lehet ilyen gyönyörű anyaghoz jutni???? A neszi ezzel a kis virág dísszel pedig pazar!

    Bea írta...

    ez nagyon elegáns!

    Ili írta...

    Gyönyörű!!!!! Olyan, mintha bőr lenne!

    Kalex © írta...

    Köszi Lányok! Engem is lenyűgőz az anyag! Olyan gyönyörű!
    Akit érdekel az anyag, venni szeretne belőle, írjon privátban, megoldjuk! :o)

    Abile írta...

    Szépséges!!! Az anyag magában is és a neszi is! Boldog lehet majd az új tulajdonosa :o))

    Carrie írta...

    Nagyon tetszik nekem is ez a neszi! A textilbőr nekem még magas :-DDDDD

    die Plötzies írta...

    èlöben bitos még kalsszabb az anyag mint a képen!

    Megkaptad a reveptet??

    Melanie