• Stílus egyéniségeknek !

    Kalex SHOP


    Jelentem, én is elcsábultam! :o)
    Meská-val tegnap elindítottuk közös jövőnket!
    Van még 1-2 termék, ami nem talált gazdira, továbbá a boltom feltöltése folyamatos lesz!


    Szép napot Mindenkinek!

    8 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Frivolina írta...

    Gratulálok! és sok sikert kívánok! és sok eladást és vevőt:) örülök most ennek:)

    Unknown írta...

    Csodálkoztam, hogy eddig miért nem volt még ilyened? :D
    Sok vásárlót kívánok hozzá! :)

    Raindrop írta...

    Óóó, gratulálok csajszikám! :)
    Nagyon sok elégedett vásárolót kívánok, bár úgyis nekem vannak a legjobb Kalex cuccaim, amilyen soha nem lesz senki másnak. (durcifej)

    Dia írta...

    Én is gratulálok és nagyon sok szép alkotást és sok vásárlót kívánok!

    puszi

    Dia

    Judit írta...

    Gratulálok, már ideje volt:)

    Kalex © írta...

    Köszönöm! Olyan kedvesek vagytok! Puszi! :o)

    szilcsil írta...

    Sok sikert kívánok és sok-sok vásárlót. Talán én is elcsábulok :)
    csilla

    Kalex © írta...

    Tessék, csak tessék! :o))))