• Stílus egyéniségeknek !

    Szülinapi meglepi és miegymás...


    Köszönöm Mindenkinek az újévi jókívnságokat, én is kívánok Nektek hasonló jókat 2011-re! :o)

    Kicsit előre dolgoztam, mert igaz hogy jan.10-re lesz ez a szülinapi meglepetés egy gyönyörűséges kislánynak, aki 3 éves "nagylány" lesz, épp mint KicsiKalex ezen a napon 4 évet tölt... Szóval az előre dolgozásom története annyi, hogy vannak még elmaradásaim tavalyról, ezért azt hiszem bele kell húznom... :o)
    Nem feletkeztem meg senkiről sem, jelzem, extra tempóban szabok, tervezek és próbálom kihozni magamból a legjobbat, sőt! talán idén kicsit vmi másabbat... szebbet, Kalex egyéniséget. Nem szeretnék senkinek sem holmi egyszerűséggel összedobott vmit a kezébe nyomni, hanem az legyen különleges, megszokott Kalexos. Ezért még egy pici türelmet kérnék.

    Szóval a meglepik ezek lesznek a tüneménynek: (Anyukája ha erre téved, akkor kérem, most innentől ne leskelődjön... :o)))) )
    Oviszsák: (   jelével ellátva :o)  )
     Patchwork párna, külön belsővel, névre szólóan hímezve.
    Még tervben vagy egy Eperke baba megvarrása, ami kivitelezésében az áll akadályt, hogy a könyv (Karin Neuschütz: Die Waldorfpuppe), amit rendeltem neten, még nem érkezett meg.
    Ti ismeritek ezt a könyvet? Mi a tapasztalatotok? Jó könyv?


    1 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Aranka írta...

    Boldog újévet kívánok neked és a családodnak. Éljenek a januáriak én 9-én ünneplem a nagyon sokadik szülinapom.