• Stílus egyéniségeknek !

    Újra itt! :o)


    Sok minden történt, amióta nem blogoltam, így jöjjön egy kis beszámoló Nektek!
    Az egyik legfontosabb esemény az volt, hogy KicsiKalex 4 éves lett... :o) A kívánsága egy sk készített süni torta volt. Íme ezt tudtam kihozni! (Nekem kicsit a vakond és a fáradt sün keveréke.... de a lényeg, hogy nagy sikert aratott!!!) :o))))
    Ezt a csodás ajándékot kapta KicsiKalex szülinapjára az Ő német "kisbarátjától", ami azóta mindenhol vele van, és csak a nemes egyszerűséggel Gyógy-Manónak hívjuk! :o)
    A napokban megrendezésre kerül KicsiKalex óvijának jótékonysági bálja, amire én is készültem, hiszen tombolaként ezt a textilbőr óriás neszesszert (A/4es méretű) ajánlottam fel.

    Az én drága tesókámnak ma van a névnapja, ezért kapott tőlem egy új Kalex-os kézben hordható táskát, ami igen csak nagy sikert aratott!!! :o)
    BOLDOG NÉVNAPOT!!!
    Nemsokára ismét jövök, és nem várakoztatlak meg ennyire Benneteket!
    Szép napsütéses alkotós napokat! :o)

    4 megjegyzés / KOMMENTARE :

    Aranka írta...

    Boldog szülinapot kívánok a kis drusza fiadnak. A süni nagyon aranyos lett.

    atira írta...

    Én is boldog szülinapot kívánok ! Nagyon szépen varrsz. Sűrűn benézek.

    Kalex © írta...

    Köszi Aranka! Jó hogy itt vagy, rég hallottam felőled! :o)

    Atira! Kedves vagy! Az ilyen csodás látogatók miatt érdemes csinálni, mint amilyen Te vagy! :o)

    Abile írta...

    Tényleg rég olvashattunk már tőled! Sok boldogságot kívánok így utólag is az ünnepeltnek!